Fiyat :
:
Sepet Toplamı :
Sepet Toplamı :
Sepetiniz Boş
Mağazaya DönHYGE DIŞ TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ - İade ve Değişim Politikası
HYGE Dış Ticaret Limited Şirketi olarak, siz değerli müşterilerimizin memnuniyetini en üst düzeyde tutmayı hedeflemekteyiz. Satın aldığınız ürünlerle ilgili iade ve değişim süreçleri aşağıda belirtilen esaslara göre yürütülmektedir.
1. Cayma Hakkı
Müşterilerimiz, Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği'nin 9. Maddesi uyarınca, ürünün kendilerine veya gösterdikleri üçüncü kişiye teslim edildiği tarihten itibaren
14 (on dört) gün içinde hiçbir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkına sahiptirler.
Cayma Hakkının Kullanımı İçin Bildirim: Cayma hakkınızı kullanmak istediğinizi, 14 günlük süre içinde tarafımıza yazılı olarak (e-posta veya iadeli taahhütlü posta ile) veya web sitemizdeki iade talep formu aracılığıyla bildirmeniz gerekmektedir.
Ürünün İadesi: Cayma hakkının kullanıldığına dair bildirimden itibaren 10 (on) gün içinde ürünü tarafımıza anlaşmalı kargo şirketimiz aracılığıyla, faturası ile birlikte eksiksiz ve hasarsız bir şekilde iade etmeniz gerekmektedir. İade gönderilerinde kargo ücreti alıcıya aittir.
İade Edilemeyecek Ürünler: Mesafeli Satış Sözleşmeleri Yönetmeliği'nin 15. maddesinde belirtilen istisnalar kapsamında, aşağıdaki ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir:
Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcı veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetler.
Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan ürünler (örn: özel üretim veya kişiye özel tasarlanmış ürünler).
Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek ürünler.
Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanlar.
Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan ürünler.
Kitap, ses veya görüntü kayıtları, yazılım programları ve bilgisayar sarf malzemeleri cayma hakkı süresi içinde ambalajının açılması halinde.
Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışındaki gazete ve dergi gibi süreli yayınlar.
Belirli bir mal veya hizmetin süreli yayın şeklinde sunulması.
Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayrimaddi mallar.
Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetler.
2. Ayıplı Ürünlerin İadesi ve Değişimi
Teslimat sırasında fark edilen veya kullanım esnasında ortaya çıkan üretim kaynaklı bir ayıp (kusur) olması durumunda, 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun hükümleri geçerlidir.
Bildirim Süresi: Ayıplı olduğu iddia edilen ürünler için ayıbın öğrenildiği tarihten itibaren derhal, her halükarda kanuni zamanaşımı süreleri içerisinde tarafımıza bildirimde bulunulması gerekmektedir.
İnceleme Süreci: İade veya değişim talebinde bulunan ayıplı ürünler, tarafımızca veya yetkili servislerce incelendikten sonra, ayıbın gerçekten üretimden kaynaklandığı tespit edilirse, tüketicinin seçimine göre:
Satılanı geri vermeye hazır olduğunu bildirerek sözleşmeden dönme,
Satılanı alıkoyma ve ayıp oranında satış bedelinden indirim isteme,
Aşırı bir masraf gerektirmediği takdirde, bütün masrafları satıcıya ait olmak üzere satılanın ücretsiz onarılmasını isteme,
İmkân varsa, satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme haklarından birini kullanabilir.
Tüketici, yukarıdaki seçimlik haklarından birini kullanabilir. Ücretsiz onarım veya ayıpsız misli ile değişim hakları satıcı için orantısız güçlük oluşturmadığı takdirde tercih edilebilir.
3. İade ve Değişim Süreci
Başvuru: İade veya değişim talebinizi, yukarıda belirtilen süreler içinde [E-posta adresiniz] adresine e-posta göndererek veya [Telefon numaranız] numaralı telefonu arayarak yapabilirsiniz.
Gerekli Belgeler: İade/değişim talebinizle birlikte ürün faturası, cayma hakkı bildirimi (varsa) ve ürüne ait tüm aksesuarların eksiksiz olarak gönderilmesi gerekmektedir.
Kargo Ücreti: Cayma hakkı kapsamında yapılan iadelerde kargo ücreti alıcıya ait olup, ayıplı ürün iadelerinde kargo ücreti tarafımızca karşılanacaktır.
Geri Ödeme: Cayma hakkı kapsamında yapılan geçerli iadelerde, ürünün tarafımıza ulaşmasını takip eden 14 (on dört) gün içinde ürün bedeli, satın alma yöntemine uygun olarak (kredi kartına iade, banka havalesi vb.) iade edilecektir. Bankaların veya ödeme kuruluşlarının kendi işlem süreleri nedeniyle iadenin hesabınıza yansıması birkaç iş günü sürebilir.
4. Genel Hükümler
İade edilecek ürünlerin orijinal ambalajında, tüm aksesuarlarıyla birlikte, kullanılmamış, hasar görmemiş ve yeniden satılabilir durumda olması gerekmektedir.
Hijyenik nedenlerle bazı ürün gruplarında (iç giyim, kozmetik vb.) ambalajı açıldıktan sonra iade veya değişim yapılamamaktadır. Ürün açıklamasında bu durum belirtilecektir.
Bu politika hükümleri, 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve ilgili diğer mevzuat hükümlerine uygun olarak düzenlenmiştir.
Bu politika hakkında herhangi bir sorunuz olması durumunda lütfen bizimle iletişime geçmekten çekinmeyiniz.
HYGE DIŞ TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ NİSBETİYE MAH. NİSBETİYE CAD LEVENT IŞ MERKEZI NO: 6 İÇ KAPI NO: 41 BEŞİKTAŞ/ İSTANBUL
Vergi Kimlik No: 9480802245